Ons team
De adviseurs en procesbegeleiders van Leren verbeteren begeleiden jouw bestuur of school bij het verbeteren van de onderwijskwaliteit. Zij hebben veel kennis en ervaring met het begeleiden van besturen, risicoscholen, scholen met een onvoldoende oordeel en zeer zwakke scholen. Een procesbegeleider is een adviseur die gespecialiseerd is in het verbetertraject van zeer zwakke scholen en begeleidt intensief alle stappen van het verbeterproces.
Als je Leren verbeteren inschakelt, koppelen wij jouw vraag, context en wensen aan een geschikte adviseur. Een van onze projectleiders verkent samen met jou in een persoonlijke intake de aard en omvang van jullie situatie en vraag, zodat we je kunnen koppelen aan een passende adviseur. De adviseur maakt vervolgens kennis met het bestuur en/of de schoolleiding en bespreekt jullie ondersteuningsbehoeften en de mogelijkheden. Ieder bestuur en iedere school krijgt deskundig en persoonlijk advies op maat.
Er zijn meer dan dertig adviseurs die in opdracht van Leren verbeteren besturen en scholen begeleiden. Naast hun werk voor Leren verbeteren ondersteunen zij besturen en scholen ook op andere manieren, bijvoorbeeld als zelfstandig adviseur of in dienst van een (onderwijs)adviesbureau.
Annemieke van der Molen
Anouk Hendriks
Barbara van Hamersveld
Bas Wever
Charlotte van Thiel
Christa Broeren
Clarien Veltkamp
Dorien Sluijter
Ellen Tomberg
Erica ter Wee
Erik Thoonen
Erwin Lutteke
Freek Polter
Gabriëlle Hoolwerf
Geppie Bootsma
Hans Ruisch
Henk van Woudenberg
Jan Broeder
Juliette Vermaas
Kees Jan Vreeker
Koos Pluymert
Marga Sijbom
Marlou Visser
Math van Loo
Monique Hoogduin
Nienke Pol
Piet Helmholt
Pieter Duits
Remco van der Dussen
Roald Janssen
Ron Benjamins
Ronald Elte
Sjors van Eijl
Sonja de Kreij
Tijmen Bolk
Wibo van der Es