31 januari 2019: Conferentie ‘Aan kwaliteit kun je werken’

Door Claudia Smit
Conferentie Aan kwaliteit kun je werken

Voor bestuurders, schoolleiders en teamleiders in het VO die de kwaliteit van het onderwijs op peil willen houden of willen verbeteren

Op 31 januari 2019, van 16.00 tot 20.00 uur, organiseert Leren verbeteren de conferentie Aan kwaliteit kun je werken. 

Tijdens deze conferentie presenteert Leren verbeteren de resultaten van een uitvoerig onderzoek op alle 39 scholen die tussen 2012 en 2016 een zeer zwakke afdeling kenden. Uit dit onderzoek is gebleken dat met hard werken en de juiste interventies de kwaliteit weer volledig hersteld kan worden of – sterker nog – beter dan ooit kan worden.

Over de onderzoeksresultaten is een publieksversie gemaakt, getiteld Leren verbeteren werkt, die u hier kunt downloaden.

Programma

Het programma bestaat op 31 januari uit een plenair deel en een deel met interactieve workshops. Middels praktijkvoorbeelden laten we vanuit verschillende perspectieven zien welke ingrepen succesvol bleken. Uiteraard gaan we ook het gesprek met u aan. Nadere informatie over het programma is vanaf medio november te vinden op deze website.

Praktische informatie

Datum: 31 januari 2019, 16.00-20.00
Locatie: Het Muntgebouw, Utrecht
Deelname: gratis
Doelgroep: bestuurders, schoolleiders en teamleiders in het VO

Aanmelden: via onderstaand formulier

Conferentie Aan kwaliteit kun je werken

  • Heeft u vragen of opmerkingen?

Terug naar overzicht
Kwaliteit verbeteren in 6 stappen

Kwaliteit verbeteren in 6 stappen

In zes concrete stappen werkt u aan het verbeteren van opbrengsten en onderwijskwaliteit. Hierbij is niet alleen aandacht voor wat scholen kunnen doen om de onderwijskwaliteit te verbeteren, maar vooral ook
met wie en hoe.

Blijf op de hoogte

Nieuws

Blijf op de hoogte van ontwikkelingen en wetenswaardigheden en laat u inspireren door praktijkverhalen en interviews.

Inzicht in risico's en onderwijskwaliteit

Scan Leren verbeteren

De Scan Leren Verbeteren geeft u snel inzicht in de mogelijke risicofactoren en in de onderwijskwaliteit van uw school. Het resultaat: een systematische diagnose die u kan helpen bij het zetten van vervolgstappen.